ceturtdiena, 2013. gada 12. decembris

Pārmaiņu krāsas



Ou, cik žēl, ka tāda slapja migla aiz loga.. dažas dienas atpakaļ bija tik skaists sniegs. Varbūt pat kaut kur dziļi sevī sajutu to, ka tuvojas Ziemasvētki.. Lai arī dāvanas tiek rūpētas un svētki plānoti, nav sajūtas. Kaut kā nav.. Pietrūkst. Pelēki. Pē. 
Nu nē jau nē, nav tik traki.. ir jau arī labās lietas. Štrunts ar visiem svētkiem. Top mana istaba un pārmaiņas mājās. Un sākumā jau fiziskās, materiālās pārmaiņas.. un tad jau nāks arī kosmiskās pārmaiņas. Tā jau saka, ka vajag atbrīvot (vai izveidot) vietu pārmaiņām. Tad viņas skaidrāk zin, ka tiek ļoti gaidītas.. ļoti..
Jā, nu re kur process. Bildes nav tās kvalitatīvākās, bet var redzēt, ka TOP un Jānis arī pa vidu visam. Nu kā tāda Pariza, kurai allaž gribas iebāzties bildē. Haha. :)




Un ja par krāsām, tad ES IZLĒMU. Kaut ko no šitās paletes. 

Visticamāk ka šīs divas...

 Tikai kā tā smuki sapludināt kopā.. Vēlmes man kosmiskas .. Un arī lampu dizainu jau izdomāju un mēbeles aplūrēju. Aii, galu galā būs tik smuki, es jau zinu!! :)

Ja par smuko, tad redzku,  priecājos. Saņēmos uzcirst savus Qoo Qoo legingus. Tādi maigi.

..un vispār, lai arī sniegs kūst, man šodien jādodas uz pirmo Ziemassvētku balli. Vilkšu baltu kleitu un tēlošu sniegpārsliņu!

Gaiši!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru