ceturtdiena, 2013. gada 19. decembris

Pirmsnoskaņojums



Džingl bells, džingl bells... teorētiski. Praktiski? Nu nē.. nu nav tās sajūtas.. Nezinu kā noķert. Kaut kāds pirmsnoskaņojums  šobrīd. Skrienu medīt dāvanas, rosos pa darbu kā rūķis, bet sajūta nerodas. Aizviņdien dodoties kārtējo dāvanu medībās izliju cauri slapja līdz pēdējai vīlītei. Sajutos kā izmirkusi sniegbaltīte. Nekāda prieka... Nu tik ļoti pietrūkst tā saltā baltuma, gaismas un miera. Atradu gan varenskaistu savas visiemīļotākās dzejnieces Maijas Laukmanes dzejoli par to sidraba lietiņu, kurš līst arī šobrīd.. ekk, ka vajadzētu tā mācēt.. Kā? Nu šitā:

sudraba lietutiņš līst un līst un es
caur sudraba lāsēm gājēja
pielīstu nevis smaguma bet sudraba domu pilna -
un tas nekas

tas nav gluži nekas
ka acis ilgojas baltu pūkainu kupenu:

es izeju sudraba lietū
un vienalga esmu baltu Ziemassvētku

vienalga esmu baltu baltu -
esmu ļoti baltu Ziemassvētku un bezsvara viegluma
dziļi dvēselē
piepildīta

Dāvanas gan darbiņā saiņoju čakli, jo čakli un vēl tik daudz saiņojamo mājās gaida. Bet tās lai gaida. Vēl pa priekšu jācep būs svētku pīrāgi ar neiztrūkstošo viensantīmnieku bagātībai (kam trāpās, tam liela bagātība gaidāma) un torte. Šogad esmu svētku galdam noskatījusi sarkanā velveta torti. Vai samta? Kā nu kurš saka, bet galvenais, ka sarkanbalta. Būs īstās svētku krāsas. Sabēršu virsū candy crush un noteikti jutīšos kā ģeniāla konditore, kuras kūkas tā vien prasās pēc uzbildēšanas kādā smalkā recpešu grāmatā. ..hm.. starp citu.. man te teica, ka vajagot piezīmēt savas receptes un cept augšā savu pavārgrāmatu indiski taizemiskā stilā un diezgan veģetāru.. hm.. IMPROVIZORĀS PLĪTS PIEZĪMES varētu būt īsti trāpīgs nosaukums. HA HA  :)

Te nu vēl neliels ieskats manas istabas tapšanā. Durvis ir vietā. Tagad tik meistars ar lielo špakteļspaini jānoķer, lai nāk un nolīdzina sienas. Tad jāievelk dziļi gaiss un jāpārlaiž lielā slīpēšanas putekļošanās, un tad jau tapetes un krāsas un viss.. VISS būs gatavs!! Berzēju rokas un ošņāju gaisu IKEA virzienā. Ir plāns paspēt vēl šogad.

...un kā tad bez kaķa?? Nekā :D :D :D


Lai arī Jums izdodas paspēt vēl šogad skaistas, ieplānotas, sirdi iepriecinošasl ietas! HO - HO - HO... 

Mēs ar aveņu vilkiem dodamies ikdienas darbu skrējienā. Kopā jautrāk! :)

XX

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru