trešdiena, 2013. gada 25. decembris

svētki bez ziemas un citas pārdomas krāsojot, krāsojot un krāsojot .. sienas..

Esot jānovēl priecīgus Ziemassvētkus! Tā vismaz saka kalendārs. Sajūtas gan saka, ka nekādi Ziemassvētki.. Gribas novēlēt priecīgas Lieldienas un skriet meklēt vizbulītes. Kaut kas nav īsti pareizi tajā visā..
Īpaši  vēl šo nepareizības sajūtu man pastiprina krietni vien ieilgušais remonta bardaks mājās.. Mana eglīte stāv pa vidu putekļiem, reģipša atgriezumiem un krāsu bundžām. Zem eglītes mazs kaķītis tup un lūr lielām acīm uz notiekošo. Varbūt vismaz kaķim ir svētku prieks.
Bet vienu gan es tik tiešām nesaprotu.. ar remonta meistariem laikam ir tāpat kā ar ārstiem. Ārstiem visiem nesalasāms rokraksts, remonta meistari visi kavē termiņus, apsola, neizdara, pazūd.. Šis mans šodienas "cepamais", ko arī no sirds cepu, kamēr vadīju savu Ziemassvētku dienu pindzelējot un pindzelējot un pindzelējot.. Sapņos rādīsies pelēkās sienas, kuras nez kapēc sanāk zilas un gaiši brūnās, kuras, kā jau zinu, sanāk maigi violetas. Daži nezināmi, daži zināmi pārsteigumi šodien.
Te piemetu uzskatāmi - kā tie, kuriem nav svētku noskaņojuma, vada svētkus..


Nu labi, svētki jau mazliet bija jāsvin arī. Baznīca, sprediķis, ģimenes kopā sanākšana, dzejoļi, rūķi, lielāks un mazāks prieks, zirņi, rosols un pīrāgi. Vismaz dažas lietas nemainīgi liecina par to, ka tomēr Ziemassvētki IR.
slēpju aiz muguras jauniemācīto dzejoļu špikeri un ar sniegavīriem uz galvas uztveru kosmisko priekšāteicēju signālus :D

..par šo mazo pantiņu, dod man vienu mantiņu :)
 
mana šī gada svētku torte. sākotnēji - sarkanā velveta torte. beigās.. kārtējais eksperiments ar piparmētru candy crush, kokteiļķiršu rotājumiem un zaļo fikso biskvītu, dzērvenēm, konjaku, zemeņu un ābolu zaptēm.. no visa kā pa druskai, bet ar mīlestību :)
 ..un Salavecītis šogad vareni pacenties.. Jaukas, mīļas dāvanas. Pašu, pašu gaidītāko gan neatnesa.. laikam būs jāmēģina nodibināt īpašie kontakti ar citiem mītiski vareniem radījumiem, lai beidzot iegūtu tik ļoti, ļoti ilgoto.. Tagad lieku visas cerības uz Svēto Valentīnu, Lieldienu zaķi, ziedošajām papardēm, Mārtiņbērniem, budēļiem... un tā tālāk secīgi :)
 
  Labi vismaz, ka skaidri zinu, ka mani sargeņģeļi un pavadoņi ir tepat blakus. Un tas nekas, ka neredzami. Zinu, ka ir! Bet man, patiesībā, ir vesela kaste sargeņģeļu! Sacepu svētkiem un dāvinu saviem mīļajiem, lai katram pa sargeņģelim.



Lai sargeņģeļi ar jums!
 
 
 
 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru