piektdiena, 2013. gada 20. septembris

Kaut kas jauns

Jēēēē.. piektdienaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! Kurš vēl priecājas par šo faktu? Nav jāmin - es zinu, ka daudzi, daudzi. Brīvdienas ir tik tuvu un plāni tik lieli. Man noteikti! Šai nedēļas nogalei esmu sazīmējusi plānotājā, ka vēlos nedaudz apošņāt kaimiņzemes gaisu, iečekot jaunatvērto IKEA (runā, ka Polijā gan esot lētāk, bet, tā kā pie mums nav vispār.. tad būs labi arī tur), atslābināt savilktos plecus un ļaut SPA meistarītēm izmasēt no manis visu smagumu, kas pa nedēļu sakrājies, lai esmu atkal kā svaiga, tikko izcepta un bezgalkārdinoša kanēļmaizīte. Nē, nu ir jau mazliet dīvaini salīdzināt sevi ar konditorijas izstrādājumu, bet kas gan vainas kanēļmaizītei? Esmu dzirdējusi, ka, ja ēd ar prieku un bauda no sirds, tad pēcpusei nekāds ļaunums nerodas. Būs jāizmēģina - pusdienās bulciņa :)
Bet par jaunumiem..
Jaunums numur viens - šodien Dailes teātrī pirmizrāde. Patiesībā, veselas divas pirmizrādes. Es šoreiz izvēlējos apmeklēt Džilinžera jaunražojumu - Amerikāņu dramaturga, kino un teātra režisora  Nila Labuta ŠEIPINGU - mūsdienīgu versiju par to kā Ieva pavedina Ādamu. Uzrunāja izrādes anotācijā paustais jautājums: "Cik daudz cilvēks ir gatavs mainīt mīlestības dēļ?". Jā, būtu jāatrod atbilde uz to, cik daudz..
Jaunums nurmu divi - nejauši, pētot kasjauns.lv rakstu par ēdienkarti temperamentiem, nolēmu, ka atkārtoti jāizpilda Aizenka temperamentu tests, jo kā nu pamatskolas audzināšanas stundā reiz guvu pārliecību, ka esmu melanholiķis, tad tā arī dzīvoju.. un.. zinet? no šodienes es esmu holēriķis. Pilnīgs jaunums!!!! Un par ko nē? :)  Ja arī jums sagribas ko tādu aizpildīt, tad te nu var atrast testu - pavisam vienkārši, jāieklikšķina tikai atbildes uz jautājumiem un gudrā kaste pati pateiks atbildi. Nekādu vairs grafiku, hiperbolu un parabolu zīmēšanas un pus klades pierakstīšanas ar jautājumiem un atbildēm, kā pamatskolā :) Nosaki savu temperamentu
Jaunums numur trīs - patiesībā, kopš vakardienas tas vairs nav jaunums.. vakardienas jaunums, taču šodien uzcirsts mugurā - mani jaunie draudziņi - kārumnieki - ZIB* aveņu vilciņi. Īstā kompānija pusdienu kanēļmaizītei!!
Un, jā, lai koša piektdiena un nedēļas nogalē izdodas atklāt kaut ko jaunu!!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru