otrdiena, 2013. gada 24. septembris

Skrējienā

Esmu pozitīva, esmu pozitīva..ommmm..esmu pozitīva... Nodarbojos ar pašiedvesmu, jo tāda noskraidelēšanās ieslēgusies, ka pagaidām nevaru saprast kā apstāties. Tiešām katru dienu kaut kas jauns.. Prātoju, kas gan lika man to rakstīt un novēlēt? :) Te nu ir kārtējais pierādījums tam, ka domai, ka vārdam ir spēks! 
Jaunums, kas man ārkārtīgi tīk ir lampa. Mums IR lampa!! 

Beidzot cēlo iļjičeni ir nomainījis kas daudz jautrāks. Es jau redzu kā tur uz Ziemassvētkiem karājas pašcepts piparkūku dekors..mm.. Bet līdz tam vēl lielā sienu pārkrāsošana priekšā. Šķiet, ka krāsas arī būs izvēlētas īstās. 

Šokolādes prieks, ceriņlavandu  košums un lattes apcerīgums. Zaļā piparmētrpistācija kā odziņa. Nu labi, patiesībā - flīzīte, jo tās jau nevar tik viegli pārkrāsot :) un kapitālais remonts pagaidām nav plānā. Tagad tikai Direct paint outlet jānočeko. Runā, ka esot forši tur. Došos ka sestdien inspicēt.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru