ceturtdiena, 2013. gada 19. septembris

Septembris. Saulains. Smaidu.

Saulains pilnmeness sodien. Septembri. Par to vien jasmaida. Kartojot dokumentus darbam birokratiskas iestades aizdomajos par "pilnmeness klientiem". Sodien pati tada biju :) bet es tik smaidu un runajos lidz kamer nigra kundzite, kas man gatavo izzinu, klust airvien draudzigaka. Kad dodos prom, sirsnigi sasmaidamies un novelam viena otrai razigu un jauku dienu. VMD rulle! Vel janoteste VID un VZD. Bet es zinu, ka iesu ar smaidu..un..man smaidis preti. Ir, sakiet, ko gribat, IR smaidam speks. Pilnigi sasmejos.. :D ..kurs atceras - "at ulibki hmurij denj svetljej, at ulibke v nebe raduga prasnjotsa. Padilisj s ulibkaju svajej i ana ne raz eso k tebe vernjotsa!" TA ARI DARAM!!! :) 
..un smaidit gribas ari tapec, ka costa coffee karamelu ledus latte pusdienas ir debeskiga un Zib* legingi ar avenu vilku ir atradusi savu ipasnieku - mani :) 

1 komentārs:

  1. man ar taa dziesminna dziedas diezgan biezzi un taa tiessaam ir taisniiba,smaids straadaa,padara dienu gaissaagu gan sev,gan citiem!

    AtbildētDzēst