trešdiena, 2013. gada 18. septembris

MELNĀ piektdiena 13tais

Laikam jau piektdienas trīspadsmitie nekad neatstāj nevienu vienaldzīgu. Kāds ar šausmām mostas un visu dienu ar šausmām arī cīnās, kāds tieši pretēji - izdzīvo dienu ar prieku. Vēl kāds ir tik ļoti iegājis darbu un notikumu skrējienā, ka pat nepamana kas par dienu un datumu.. 
Man šī, nu jau pagājusī melnā piektdiena bija bezgala koša. Pilnīgs tiešais kosmosa stars. Viss ritēja kā no kamolīša - priecīgi, raiti, veiksmīgi, aizraujoši.. un tā nu es nonācu šeit.. pie lēmuma, ka pietiek. PIETIEK domāt, jāsāk darīt. Es taču arī varu rakstīt par to, kas man ir svarīgs, rādīt to citiem, iespējams ar to iedvesmot, iepriecināt vai likt padomāt. 
Un kāpēc gan vienmēr piespamot savu Facebook profilu, ja šeit varu izpausties daudz plašāk, neuztraucoties, ka visu ziņu sleju aizņem mani prātuļojumi par spožo mēnesi, dzīves jēgu, jauno, superīgo Ecattus kolekciju, vinnijpūciskām apņemšanām (hm, kaut kā jocīgi skan :) ) un tā visa vizuālo atspoguļojumu.
Tad nu turpmāk pārdomas, vizuālie mirkļi, atklāsmes (starp citu - ejiet zīmēt mandalas! TIK viegli paliek dzīvot!!!!) un viss cits, kas man svarīgs, būs šeit. Varbūt kaut kas no tā būs svarīgs arī jums.  



..un ja nu no šodienas kaut ko, tad gadatirdziņu apmeklētāji, no savas pieredzes saku, ka nav labāku pēperkoku par Ķeipenē ceptajām.. mīkstas, medainas un viss no dabīgajām izejvielām. Nu tā vismaz tirgus onkoliņi un tantuki stāsta. Šeit uzskates materiāls, kas man sastādīs kompāniju pie launaga tējas. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru