otrdiena, 2013. gada 26. novembris

laiks un laiks un šis tas padarīts



Laika plūdums esot ļoti subjektīvs. Pilnībā atkarīgs no katra indivīda personīgajiem uzskatiem, attieksmes pret  notikumiem, dzīves pieredzes un brieduma pakāpes. Tā runā. Un tā jau arī ir. Ja lietas ir interesantas, laiks skrien. Ja notikumi ir garlaicīgi, laiks velkas. Ja no kaut kā bailes, laiks šķiet bezgalīgi tuvojamies bailes izraisošajam punktam. Ja kaut ko idzīvojam no visas sirds, tad minūtes un stundas aizplīvo nemanāmi. Un tā bez gala.. Tāda filozofija par tēmu laiks, tajā sakarā, ka šķiet, ka mans laiks kaut kur ir aizskrējis, aizplivinājies, aizlidojis, aizlēkšojis vai aizlāčojis mērkaķa ātrumā. Darāmo darbu saraksts iztērējies, visi punkti sadarīti. Taisu jaunu. Bet varu pastāstīt mazliet par iepriekšējiem. 
Adventes vainadziņi. Nu labi, šis punkts vēl nav lāga pabeigts, jo esmu tikusi tikai līdz sava adventes dekora izveidei, bet šonedēļ noteikti taps arī pārējie īpašajiem un mīļajiem. Atsevišķs posts sekos. Garantēju. Adventes vainadziņi man vienmēr kaut kā patīk, tajos tik daudz var ielikt, tik daudz pastāstīt, tik daudz nolasīt, sajust, sasmaržot..

Saņemt pasūtījumu. Labs punkts. Patiesībā gan biju to nosaukusi vienkārši „Pasts” , jo bija jādodas uz pastu pēc sava kārtējā aliexpress sūtījuma. Šoreiz H&M kleitiņa. Kvalitāte laba. Krāsas košas. Vienīgais, ļoti vasarīga. Būs jāliek, lai gaida vasaru.. kaut gan.. ar legingiem un lillāto jetija jaku (paldies, mammu!!) kopā varētu iet diezgan labi. Galvenais jau, lai kājām silti esot! :)


Dāvanu karte. Jā, tieši tā – dāvanu karte. Aizbraucu saņemt savu Facebook konkursā laimēto dāvanu karti lidojumam ar paraplānu. Pilnīgs trakums, bet noteikti izlidināšos. Jāsagaida tikai sniedziņš, lai skaista Rīga no augšas. Smieklīgi tas, ka es spiežot „like” un „share” padomāju, ka nu bez šitā gan es varētu iztikt.. :) še Tev! Tā kā uzmanīgi!! Kosmoss visu dzrid! 

Lekcija „Prāta noslēpumi”. Ar to nobeidzu pagājušo nedēļu. Sarmītes Mandalu pasaulē viesojās jogas pasniedzēja Ilze Elīza Palma  ar lekciju par prāta noslēpumiem. Ļoti jauks vakars ar jogas vingrinājumiem, maziem noslēpumiem, lieliskiem eko kārumiem, interesantu informāciju, apburošām košī zvanu skaņām (aaa, fantastiski. Es gribu, gribu tādu sev! Lūdzu, lūdzu! Salavecīti, dzirdi??!!!) un dziedinošu meditāciju. Ļoti jauks nedēļas noslēgums, kas fantastiski skaisti savelkas ar jaunās nedēļas iesākumu...

Un te nu par iesākumu – GLEZNOT!! ES BIJU GLEZNOT! Es biju un iešu vēl! Nu tas ir tik forši. Lai arī sajūta, ka visu esmu aizmirsusi un roka neklausa, tomēr kaut ko uzkleksēju. Bet ne jau tas ir galvenais. Galvenais tā meditatīvi terapeitiskā sajūta, kad var izbaudīt būšanu šeit un tagad, jo nekas cits uz pasaules vairs nav svarīgs kā pareiza kompozīcija, skice, krāsu izvēle, triepieni, otiņas, terpentīns, tūbiņas, ēnas, gaismas.. Un ja vēl foršā Ieva saka, ka man esot smuki tirepieni un es labi jaucot krāsas.. ak, nu ko gan citu vēl vairāk vajag. Prieks. Un pat galva uz divām stundām pārstāj sāpēt no tā vien, ka nekas cits nav svarīgi, tikai es un krāsas. Tā pacilājoši.:)


Lai arī jums gaišumiņš sirdīs, neskatoties uz visu apkārt notiekošo!

2 komentāri:

  1. :) sajuutu labu un gaissu energgiju,cik jauki!Uz priekssu saule un ar dziesmu!Taa turpinaat!

    AtbildētDzēst
  2. Man pat skiet, Tavi vardu pludumi ir mainijusies.. kaut kaa dzilak, piezemetak, trapigaak! :) Atvalinajums ir devis iedvesmu! :) Patik, patik, patik!

    AtbildētDzēst