pirmdiena, 2014. gada 27. janvāris

kad nedēļa sākas ar sestdienu


Kurš gan ir izdomājis, ka nedēļai jāsākas ir ar pirmdienu? Varbūt nedēļas iesākums varētu būt sestdiena – kārtīgi atpūšamies un tad, spēka pilni, izgulējušies ielecam jau nedēļas vidū? Man domāt, tā būtu daudz foršāka dzīvošana – nedēļas sākumu gaidīt ar prieku, nevis skurināties par kārtējo pirmdienu. Tāpēc arī par brīvdienām, jo šo nedēļu  sāku ar sestdienu.  

Sakarā ar jubilāra esamību mājās, piektdien bija picas. Žēl, ka nebija dzimšanas diena,tad varētu kā Karlsons – no sērijas - 8 tortes un viena svecīte. Tā kā bija tikai vārdadiena, tad picu tik, cik nu jubilāram vārds garš.

īpašās Kriša picas

Kad picas notiesātas ,darba nedēļa noslēgta, tad sestdien sākam jaunu nedēļu un braucam uz Igauniju mērcēties Pērnavas akvaparkā. Ja neņem vērā mazliet apslimušo pašsajūtu, tad viss pārējais bija labi. Gan salīdzinoši nelielais brauciena ilgums, gan viesnīcas Tervise Paradiis istaba ar atdalāmām teritorijām, privāto saunu un sea view no loga. Žēl tik, ka jūra aizsalusi, taču skats tāpat skaists – balts, balts tālums. Akvaparks ar vairākām trubām dažādām drosmes pakāpēm. Es gan tālāk par bērnu trubu un vislēzenāko no lielajām netiku, taču mani drosminieki nošļūca arī pa ekstrēmo un pamanījās pat atrast klinšu kāpšanas sienu kāda baseina malā un iemēģināt arī to. Kad pieklājīgi izsšļūkušies devāmies uz paketes cenā iekļautajām vakariņām sajūtāmies patīkami pārsteigti – izvēle liela gan siltajiem ēdieniem, dažādām mērcītēm, salātiem, gan saldajam. Pirmo reizi šādās vakariņās varēja baudīt pat saldējumu. Tāpat ar brokastīm – viesus cienāja ar.. nu aristokrātiski bez gala – ar šampanieti!! Mēs gan atturējāmies, jo pēc brokastīm devāmies uz masāžām. Ak, nu tās arī ļoti jaukas. Tagad esmu detoksēta, tvirta, smaržīga, skaista.. Kur mani tādu  liks? :) 
Īsumā jau var noprast, ka atpūta bijusi laba. Iespējas dažnedažādas. Daļu pat neizmantojām. Piemēram, cenā iekļautās pankūkas. Nu nebija iespējams visu paspēt. Toties boulingam gan atradām brīdi. Protams, ka Jānis prot vislabāk! :)

Izklaides
Varen jokaini-spokains Igauņu biezpiena sieriņš. Nē, nu garšīgs, bet tas zaķis.. Kā no marsa :D

Svētdien atpūtušies atgriezāmies mājās un man sagribējās „pastrādāt” pie savas istabas interjera. Tapa šādi iedvesmojoši teksti, kas rotās sienas. Pagaidām tikai divi, bet būs vēl. Lērums ar labām domām padomā!

Sanāk, ka - if you want to do somethnimg.. just DO IT!!
Šodienai arī plāni lieli. Asinsdonoru centrs sūta sveicienus, ka tieši manas asinsgrupas asinis šobrīd ir ļoti nepieciešamas. Vai tad es varu atteikt? Esmu apzinīgs donors, došos ziedot!  Pēc tam ir tik laba sajūta, ka kādam esmu palīdzējusi ar ko tik dzīvībai nepieciešamu. Prieks.

Un šovakar beidzot atkal došos gleznot. Kotletes necepšu. Taps māksla. :)


Heisā!!!

XX

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru