ceturtdiena, 2014. gada 16. janvāris

mīnusi un pilnmēness.. un tāpat arī plusi un kārumi



Beidzot sagaidīta ziema. Itkā forši, tikā nē.. Nu pa lielam jau forši. Ziemā jābūt aukstumiņam, vasarā – siltumiņām. Visam jābūt līdzsvarā. Ziemā nav jāgrib vasara un otrādāk. Tā arī manas gudrās Wisdom of the hidden realms kārtis saka – jādod visam laiks būt. Ziemā gulēt un salt, pavasarī mosties un plaukt, vasarā autgt un zelt, rudenī briest un rimt. Tā kā atkal – neko nevaram izdarīt bez laika. Un tagad esot īpaši svarīgi nesteigties un dot vaļu laika ritenim ritēt brīvi un darīt savus laika darbus.

Tāpat arī šis pilnmēness (šodien!) esot īpašs, jo iekrītot vēžu zīmē, kur esot mēness mājas.  Tā gadoties tikai reizi gadā, tāpēc šajā laikā vajagot dziļi ieklausīties sevī un savā intuīcijā, nevis uztraukties par pārējo sabiedrību.
Man gan ir zināms viedoklis par pilnmēnesi. Tieši šo īpašo, jo, nu to TĀ var just.. Vismaz mani enerģiju uztvērēji ļoti asi reaģē uz visu, kas notiek apkārt, kas tiek no manis prasīts un kā tas man liek justies. It kā jau nekas daudz un nekas diži citādāks kā parasti, taču īpaša ir lietu neprognozējamība un uzdevumu pārklāšanās ar izpildes termiņu – tūlīt un tagad un 3 dažādi vienlaicīgi. Un tas viss kopā nu gan mani padara par pilnmēness mošķi. Jau nosmējos, ka, ja tā turpināsies tad drīz tiešām, ne tikai gaudošu uz mēnesi, bet arī atlaidīšu garas krēpes un uz visām četrām aizlēkšošu kādu saplosīt..  būšu asinskārā pilnmēness lauva :)
Bet nu jau būšu gana gaudusies. Par kaut ko priecīgu arī. Vakar, neskatoties uz visu pirmspilnmēness haosu, saņēmu bildes no fantastiskās gada nogales svētku ballītes. Te ieskatam - putni uz galvas , putni galvā un vīrs blakus. Laime pilnībā :)




Jā, nu par bildēm – mana ORHI-PŪCE šķiet jau ievērtēta sociālajos portālos. Paldies par tādiem labiem vārdiem. Prieks, ka jums patīk. Prieks radīt prieku. Tagad domāšu lielo cenu un sitīšu gaisā. :) Gribētāji stājas rindā!!
ORHI-PŪCE. 2014.
Šogad sapratu, ka kaut kā dīvaini – neesmu neko apņēmusies. Neesmu sev uzrakstījusi tradicionālo jaunāgada vēlmju vēstulīti, pie kā piestrādāt gada garumā. Neesmu uzstādījusi mērķus, ierāmējusi sevi un neko negaidu. Nē, nu gaidu gan – pozitīvus brīnumus, augstāko spēku virsvadību un to, ka viss notiks vislabākajā veidā un visīstākajā laikā. To gan es gaidu. Sarunā ar draudzenīti viņa teica fantastiskus vārdus, ka Dievam (vai kosmosam, eņģeļiem, budai... kas nu kuram - individuāli) uz mūsu lūgšanām  ir tikai trīs atbildes: „Jā.”, „Mazliet vēlāk.” un „Man priekš tevis ir kas daudz labāks.”. Nu vai nav fantastiski to apzināties?! Tad nu tādā virzienā arī cenšos dzīvot un priecājos par savu apņemšanos neko neapņemties :)

Ak jā, bet nevar jau dzīvot tikai no gleznošanas, skaistām balles atmiņām, pilnmēness šausmām un labām domām. Sometimes ya gotta eat, tā teikt. Es arī esmu pilnīgi kritusi tagad uz wok-lietām. Ātri, ērti, veselīgi. Tā kā esmu maz-gaļēdājs (un par tādiem esmu pataisījusi arī savus mājiniekus), tad mums dažādi dārzeņu risotto, kariji, siltie salāti, sautējumi un citi wok brīnumi ir lielā cieņā. 
Pēdējais mans atklājums ir briseles kāposti. Tā kā regulāri mēdzu palasīties dažādus ārzemju blogus, tad vienā no tiem uzdūros uz šo fantastisko briseles kāpostu silto salātu recepti. Domāts – darīts – ķēros klāt. Mazliet gan improvizēju pa savam, taču sanāca.. fantastiski, kā allaž. Tāpat arī kuskusa sacepums ar dārzeņiem. Un, protams, arī kārajam zobam par prieku smilšu biezpiena pīrāgs ar brūkleņu zapti. MMM...
augstāk pieminētie siltie salāti ar briseles kāpostiem, žavētām dzērvenēm un citiem labumiem

kuskuss ar dārzeņiem. koši :)
smilšu-biezpiena pīrāgs. akvai, kas par kārumu. īpaši vēl silts, ar šokolādes saldējumu un ķirbju sēklu eļļu..

Ak, es jūtu, vakariņu laiks tuvojas. Šodien neplānoju būt oriģināla – taps pupiņu zupa un saldajā.. tas katra paša pārziņā. Es saldajā iešu skicēt orhidejas. Iepatikās.. :)

Labas, gardas vakariņas un jauku pilnmēness nakti!

XX

P.S. Ja nu uznāk kāre salocīt kādu balonu sunīti, ko uztupiāt uz tikko ceptas tortes, tad redz, te pamācība, kā šamos loca. Būs jāpamēģina. Iesākumā gan - bez tortes :)

S!M

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru